5 مزیت کلیدی پلتفرم های سئو سازمانی
با هزاران، ده ها هزار و حتی میلیون ها صفحه، سایت، گفتگوهای اجتماعی، تصاویر و کلمات کلیدی برای مدیریت و بهینه سازی، سئوی سازمانی به طور فزاینده ای پیچیده و وقت گیر شده است.
استفاده از یک پلت فرم سئوی سازمانی می تواند کارایی و بهره وری را افزایش دهد و در عین حال زمان و خطاهای مربوط به مدیریت کمپین های جستجوی ارگانیک را کاهش دهد.
به طور خاص، مدیریت سئو از طریق مجموعه ابزار سازمانی می تواند مزایای زیر را ارائه دهد:
بسیاری از ابزارها، یک رابط. پلتفرم های سئوی سازمانی وظایف زیادی را در یک سیستم انجام می دهند. یک داشبورد جامع می تواند به سازمان شما کمک کند تا رتبه بندی و روندهای SERP، نحوه اندازه گیری شما با رقبا و سهم صدای خود را نظارت کند. یکپارچهسازی و اولویتبندی وظایف، گزارشدهی و مجوزهای کاربر میتواند مزایای قابلتوجهی را برای عملیات SEO در سطح سازمانی ارائه دهد.
بینش های هدف به دلیل تمرکز بیشتر موتورهای جستجو بر هدف کاربر، فروشندگان ابزار سئو در سطح سازمانی در حال توسعه مدلهای یادگیری ماشینی هستند که رفتار کاربر و محتوای سایت را تجزیه و تحلیل میکنند تا به بازاریابان کمک کند به سؤالات جستجوگران پاسخ دهند. این اطلاعات میتواند استراتژی توسعه محتوا را ارائه دهد – یک عنصر حیاتی با توجه به اهمیت اساسی محتوای با کیفیت.
مدیریت کارآمدتر عملیات جهانی. ابزارهای سئوی سازمانی دارای عیبیابی داخلی هستند که میتواند در مقیاس جهانی برای شناسایی مشکلات سایت در سراسر زبانها، کشورها یا مناطق ارزشمند باشد. این ابزارها مشکلات کلان و خرد را در صفحات، قالب ها و زیرساخت ها آشکار می کنند.
همگام شدن با موتورهای جستجو فروشندگان نرم افزار SEO تیم ها و مهندسان اختصاص داده شده را برای پیگیری تغییرات مکرر الگوریتم موتور جستجو و تأثیر آنها بر گزارش SEO مورد نیاز شرکت ها دارند. از طریق آموزش و همچنین توسعه ابزار نرم افزاری، رابطه با یک فروشنده با کیفیت می تواند به بازاریابان مزیت رقابتی بدهد.
گزارش دهی خودکار برای ارائه داده ها در زمان واقعی. بسیاری از برندها در نهایت سعی می کنند داده های زیادی را در صفحات گسترده قرار دهند و آنها را به صورت دستی به روز می کنند. اما این یک نمای کامل از داده ها را ارائه نمی دهد. اکثر پلتفرمهای سئوی سازمانی قابلیتهای گزارشدهی بسیار سفارشیسازیشدهای را ارائه میکنند که مبتنی بر ویجت و جادوگر هستند تا گزارشدهی سریعتر و آسانتر شود. بسیاری همچنین اجازه صادرات داده ها را به ابزارهای هوش تجاری یا سایر نرم افزارهای تحلیلی می دهند.