چرا سئو برای موسسات حقوقی مهم است

Why SEO Matters for Law Firms

درک بهتری از چرایی اهمیت سئو در موسسات حقوقی و اینکه چگونه وکلا می توانند تولید ترافیک بیشتر برای وب سایت های خود را شروع کنند ، درک کنید.

یک مطالعه 2017 که توسط AccuRanker انجام شد ، نشان داد که در زمینه سئو ، رقابتی ترین قانون را دارد.

پس از تجزیه و تحلیل بیش از 300000 SERP در طیف وسیعی از صنایع ، این مطالعه نشان داد که شرکت های حقوقی بیشترین موانع را در هنگام ایجاد ترافیک برای وب سایت های خود دارند.

آنچه این نشان می دهد این است که نه تنها داشتن یک استراتژی موثر در جستجوگرها یک ضرورت است بلکه سئو محلی برای وکلا و شرکت های حقوقی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موسسه حقوقی سئو نیاز به اتخاذ رویکردی متناسب با تولید ترافیک دارد که مبارزات منحصر به فردی را که وکلا در جذب مشتری محلی با آن روبرو هستند ، در نظر می گیرد.

در این راهنما ، ما در اینجا توضیح می دهیم که چرا SEO برای دفاتر حقوقی مهم است و اینکه چگونه وکلا می توانند شروع به تولید ترافیک بیشتر برای وب سایت های خود کنند.

سئو یکی از بهترین استراتژی های تولید سرب برای موسسات حقوقی است
مشاغل محلی (به عنوان مثال ، مشاغل مشتری یا مشتری در یک موقعیت جغرافیایی خاص) برای هدف قرار دادن کاربران در منطقه خود ، به SEO نیاز دارند.

از آنجا که اکثر شرکت های حقوقی به مشتریان در شهر ، شهرستان یا ایالت خود خدمات ارائه می دهند ، برای ادامه رقابت با سایر شرکت های محلی به SEO محلی نیاز دارند.

از طریق سئو محلی ، موسسات حقوقی می توانند کاربران را در یک موقعیت جغرافیایی هدف قرار دهند و در مقایسه با هدف گذاری در سطح ملی ، میزان رقابت را کاهش دهند.

آنها شانس بالاتری برای رتبه بندی برای اصطلاحاتی مانند “بهترین وکیل آسیب دیدگی شخصی در لس آنجلس” (دشواری کلمه کلیدی: 63٪) نسبت به “وکلای برتر آسیب های شخصی” دارند (دشواری کلمه کلیدی: 71٪).

با هدف قرار دادن کلمات کلیدی محلی ، شرکت های حقوقی می توانند توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنند:

در منطقه آنها
در جستجوی خدماتی هستند که ارائه می دهند.
این امر SEO را به یکی از بهترین استراتژی های جذب مشتری برای شرکت های حقوقی تبدیل می کند.

سئو سایت چگونه کار می کند

هنگامی که افراد شکار خدمات حقوقی خود را شروع می کنند ، احتمالاً از موتورهای جستجو (به طور عمده گوگل و بینگ) برای یافتن دفاتر حقوقی در منطقه خود استفاده می کنند.

آنها از جستجوگرها (کلمات کلیدی) برای جستجوی خدمات خاص ، انواع موسسات حقوقی ، پاسخ به س questionsالات حقوقی خود و موارد دیگر استفاده می کنند.

شرکت های حقوقی می توانند با بهینه سازی وب سایت های خود برای این کلمات کلیدی ، با ایجاد انگیزه در موتورهای جستجو برای رتبه بندی آنها در نتایج جستجو ، به این کاربران دسترسی پیدا کنند.

هرچه رتبه وب سایت آنها بالاتر باشد ، احتمال اینکه کاربر روی وب سایت خود کلیک کند بیشتر است تا اطلاعات بیشتری در مورد خدمات خود کسب کند.

مزایای سئو برای موسسات حقوقی
مزایای سئو برای موسسات حقوقی بسیار زیاد است.

فراتر از افزایش رتبه بندی یک شرکت حقوقی در نتایج جستجو ، SEO کار می کند تا ترافیک بیشتری را جذب کند که احتمالاً به لیدهای واجد شرایط تبدیل شود.

برخی از مزایای سئو برای وکلا و موسسات حقوقی عبارتند از:

پیشی گرفتن از رقابت محلی ، بهبود کلیک بر روی وب سایت آنها.
رانندگی تماس های تلفنی بیشتر از طریق Google برای کسب و کار من و سایر لیست های محلی.

ایجاد ترافیک جدید از طریق محتوای محلی با کیفیت بالا.

جمع آوری نظرات مشتری مثبت تر برای بهبود اعتبار آنلاین آنها.
جذب ترافیک پر حجم و سرنخ در خلبان اتوماتیک.
تبدیل ترافیک سایت موجود و جدید به لید (تماس تلفنی و پر کردن فرم).
شرکت حقوقی خود را به عنوان یک مرجع معتبر در جایگاه خود تقویت می کنند.
اگر شرکت های حقوقی می خواهند ترافیک بیشتری ایجاد کنند و به صورت آنلاین منجر می شوند ، SEO یکی از موثرترین روش ها برای انجام این کار است.

این فقط به دلیل ماهیت بسیار بالای سئو نیست ، بلکه به این دلیل است که سئو متخصص برای بهبود تبدیل ها همراه با افزایش ترافیک کار می کند.

از رقبای محلی خود پیشی بگیرید
در نتایج جستجو فقط تعداد نقاط مختلف وجود دارد و اگر در 3 مورد برتر نباشید ، میزان کلیک روی وب سایت شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. SEO کار می کند تا سایت شما را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه کند و آن را بالاتر از رقبای خود قرار دهد.

برای هدایت ترافیک نیازی نیست که در نقطه # 1 باشید و به سایت خود منتهی می شوید ، اما می خواهید وب سایت شما در صفحه 1 باشد و در جستجوی محلی حضوری قابل مشاهده داشته باشد.

روی یک محتوای استراتژیک و استراتژی SEO سرمایه گذاری کنید و مشتریان بالقوه بیشتری می توانند شما را پیدا کنند و شرکت شما را بالاتر از رقبای خود انتخاب کنند.

تماسهای تلفنی بیشتری را از GMB و جستجوی محلی هدایت کنید
در حالی که وب سایت شما می تواند در نتایج جستجو یک مکان را اشغال کند ، همچنین می توانید با داشتن یک نمایه بهینه شده Google برای کسب و کار من کلیک کنید.

هنگامی که کاربران به دنبال “وکیل خانواده در نزدیکی من” یا “وکیل آسیب شخصی پالم بیچ” می گردند ، نمایه GMB شرکت حقوقی شما می تواند برای این شرایط رتبه بندی شود. کاربران می توانند با کلیک بر روی لینک وب سایت شما یا با استفاده از شماره مندرج در نمایه GMB شما با شما تماس بگیرند.

از SEO محلی برای بهبود حضور محلی خود و ایجاد فرصت های بیشتر برای مشتریان بالقوه برای یافتن آنلاین شما استفاده کنید.

از طریق وبلاگ خود ترافیک بیشتری ایجاد کنید
محتوای قانونی لازم نیست خسته کننده باشد.

از وبلاگ خود برای ارائه اطلاعات ارزشمند به مخاطبان خود ، ایجاد ترافیک بیشتر از طریق هدف قرار دادن کلمات کلیدی و تبدیل ترافیک به سرنخ استفاده کنید.

با استفاده از SEO ، کلمات کلیدی با حجم بالا و کم رقابت را شناسایی می کنید که می توانید آنها را به عناوین جذاب وبلاگ تبدیل کنید. سپس این محتوا می تواند کاربرانی را که به دنبال این اصطلاحات هستند جذب کرده و آنها را در مسیر تولید سرب شما راهنمایی کند.

برخی از ایده های محتوای SEO برای شرکت های حقوقی عبارتند از:

راهنماهای راهنما
راهنمای کامل مباحث حقوقی.
صفحات محلی تمرین محلی.
صفحات سQالات متداول (مناسب برای قطعه های ویژه).
کتابهای الکترونیکی
چک لیست ها
مصاحبه با متخصصان صنعت
راهنمای رویدادهای محلی.
برای تقویت اعتبار خود ، نظرات مشتری مثبت را جمع آوری کنید
بخشی از هر استراتژی موفقیت آمیز شرکت حقوقی ایجاد نظرات مثبت تری برای شرکت حقوقی شماست. اگر در گذشته در این مورد پیشگیرانه نبوده اید ، SEO به شما کمک می کند تا نظرات بیشتری را برای بهبود اعتبار آنلاین خود جمع کنید.

https://www.searchenginejournal.com/category/seo/

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *