ملاحظات برتر سئو برای ادغام سایت ها چیست؟

ملاحظات برتر سئو برای ادغام سایت ها چیست؟

سوال امروزی Ask An SEO در مورد چالش های بسیار آشنا در تثبیت و مهاجرت سایت است.

مهاجرت و تحکیم می تواند دلهره آور و ترسناک باشد، اما اغلب ضروری است.

همچنین اگر به درستی انجام شوند، می توانند برای وب سایت شما مفید باشند.

این سوال از مریل در پورتلند می آید، که در نوشت:

من دو دامنه برای یک مخاطب محدود و باریک دارم که روی وردپرس اجرا می‌شود، هر کدام با سال‌ها سابقه و ترافیک ثابت.

یکی حدود 2000 بازدید در ماه دارد. 500 تای دیگه

یک سایت به عنوان خانه ای برای پادکست ها شروع شد (اکنون بیش از 700 پادکست وجود دارد) و دیگری یک وبلاگ و یک پیوند به یک فروشگاه بود.

از آنجایی که هر دو سایت برای یک مخاطب در نظر گرفته شده اند، فکر نمی کنم ادامه دادن با این ساختار تقسیم بندی شده منطقی باشد.

من در نظر دارم یک دامنه جدید ایجاد کنم و محتوای هر دوی آنها را در دامنه جدید قرار دهم و از LMS مانند کجابی استفاده کنم تا پادکست، وبلاگ، لیست ایمیل، فروشگاه و غیره را زیر یک سقف قرار دهم و مدیریت را ساده کنم و «دریافت کنم». اعتبار» برای ترافیک ترکیبی و بازدیدهای صفحه.

امیدوارم این به طور کلی رتبه من را بهبود بخشد. با توجه به این مهاجرت، 3 مورد اصلی که باید روی آنها تمرکز کنم چیست؟

من قصد دارم برای یک دقیقه کلاه سئوی خود را بردارم و به شما بگویم که اولین چیزی که باید هنگام انجام این مهاجرت در نظر بگیرید، کاربران خود هستند.

آیا این برای آنها منطقی است؟

از آنچه شما نوشتید، به نظر می رسد که یک کاربر معمولی انتظار دارد همه این محتوا را در یک دامنه ببیند، بنابراین اجازه می دهم که محرک اصلی من باشد.

از جنبه سئو، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بیشترین «اعتبار» یا «اقتدار» را از راه‌حل‌های مختلف دریافت کنید، بنابراین مهم است که مطمئن شوید این کار را به دلایل درست انجام می‌دهیم: کاربران!

شما یک نام دامنه جدید و سوم را ذکر می کنید.

من نمی‌دانم نام‌های دامنه موجود شما چیست یا منطقی هستند، اما اگر دارند، می‌خواهم یکی را نگه دارم.

انتقال به دامنه سوم واقعاً در درازمدت به سئوی شما لطمه نمی زند (ممکن است شروع آن بیشتر طول بکشد اما در دراز مدت خوب خواهد بود) اما می تواند با مشکلات پیش بینی نشده ای همراه باشد.

اگر دامنه جدیدی است، باید تحقیق کنید که قبلاً متعلق به چه کسی بوده و چه نوع محتوایی در آن وجود داشته است.

این امکان وجود دارد که دامنه در گذشته برای هرزنامه استفاده شده باشد (یا چیز دیگری که امروز کسب و کار شما را در معرض خطر قرار می دهد).

صرف نظر از اینکه چه دامنه ای را برای میزبانی آن انتخاب می کنید، چند نکته وجود دارد که باید هنگام شروع مهاجرت و تثبیت خود در نظر داشته باشید.

https://www.searchenginejournal.com/merging-sites/434534/

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *