آیا فقط باید از موتورهای جستجوگر ترافیک جذب کنیم ؟

آیا فقط باید از موتورهای جستجوگر ترافیک جذب کنیم ؟

آیا فقط باید از موتورهای جستجوگر ترافیک جذب کنیم ؟

آیا فقط باید از موتورهای جستجوگر ترافیک جذب کنیم ؟

در بین موضوعات سئو و بهینه سازی که همواره در بین سئو کاران یا صاحبان مشاغل مطرح می شود ، این است که فقط متمرکز بر روی موتورهای جستجوی نظیر گوگل و بینگ هستند .

خیلی ها تصورشان این است که اگر بر روی این جستجوگر ها متمرکز شوند و در آن ها رتبه ی خوبی داشته باشند کارشان به پایان رسیده است و دیگر نباید مسیری را دنبال کنند یا کار دیگری انجام دهند .

اگر شما هم چنین تصوری دارید باید بگویم که سخت در اشتباه هستید . جالب است بدانید موتورهای جستجو نظیر گوگل و بینگ که پرچمدار موتورهای جستجو هستند ، ( به شک گوگل با اختلاف از بینگ پیشه گرفته است ) به دنبال این هستند که شما برند سازی خوبی انجام دهید و در مرحله دوم نسبت به سئو خوب سایت خود اقدام کنید .

در نظر داشته باشید ، عملا گوگل که به عنوان قطب موتورهای جستجو شناخته می شود بارها در الگوریتم های خود به این موضوع اشاره کرده که وقتی شما باید برای کاربر سایت خودتون را اماده کنید تا کاربر از سایت شما رضایت کافی داشته باشد . برای اینکار باید از روش های اصولی برند سازی و جذب کاربر استفاده کنید که در نتیجه به محبویت در این جستجوگر ها هم ختم می شود .

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *