3 روش برای بررسی مسائل فنی سلامت سئو در وب سایت شما

سئو فنی برای سالم نگه داشتن وب سایت شما حیاتی است. در SMX Next، اشلی برمن هیل نشان می دهد که چگونه بازاریابان می توانند آمار خزیدن، رندر و نمایه سازی سایت خود را بررسی کنند.

 

3 روش برای بررسی مسائل فنی سلامت سئو در وب سایت شما

 

مهم نیست محتوای شما چقدر عالی باشد، در صورت وجود مشکلات فنی حل نشده، رتبه و ترافیک وب سایت شما آسیب می بیند. به همین دلیل است که سئوکاران باید به طور معمول سلامت خواص خود را بررسی کنند.

اشلی برمن هیل، معاون خدمات حرفه‌ای Deepcrawl در جلسه خود در SMX Next گفت: «سئوی فنی باید از تمام عملکردهای کسب‌وکار که با وب‌سایت ارتباط دارند آگاه باشد و از آن پشتیبانی کند. “اگر از حمایت، خرید و درک چالش های همکارانمان و نیازهای آنها برخوردار نباشیم، ما هیچ هستیم.”

این نیاز به آگاهی از سایر عملکردهای کسب و کار دیجیتالی اهمیت سئو فنی را در سازمان ها برجسته می کند. بدون اقدامات فنی قوی، سایر بخش‌های وب‌سایت با مشکلاتی مواجه می‌شوند که می‌تواند نتیجه شما را تحت تأثیر قرار دهد.

او گفت: “شما باید سرمایه خود را بازده داشته باشید.” “این باید پایدار باشد – شما باید بتوانید به گونه ای رشد کنید که به شما امکان دهد نه تنها بدهی های فناوری را مدیریت کنید، بلکه نوآوری کنید و در کلاس بهترین شوید. این چیزی است که برای موفقیت در جستجوی ارگانیک به آن نیاز دارید.”

کنترل وب سایت شما به معنای مشخص کردن فوری ترین مسائل فنی است. در اینجا سه راه وجود دارد که هیل به بازاریابان توصیه می‌کند سلامت سئوی سایت خود را بررسی کنند.

خزیدن وب سایت را تجزیه و تحلیل کنید

 

هیل گفت: «خزیدن توسط پیوندها انجام می شود، این نحوه کار اینترنت است. “این یکی از قدرتمندترین دارایی هایی است که هنگام کار بر روی سایت خود دارید. پیوندهای شما راهی برای تعیین صفحاتی است که مهمترین محتوا هستند و همه آرای شما برابر نیستند.”

او افزود: «راهی وجود دارد که می‌توانید به‌شدت آن‌چه را که گوگل به‌عنوان مهم‌ترین صفحات سایتتان می‌بیند و جایی که [Google] باید آن ترافیک را هدایت کند، به‌شدت بهینه کنید و بر آن تأثیر بگذارید».

هیل توصیه می‌کند که یک ممیزی فنی لینک وب‌سایت خود را برای تعیین میزان اولویت دادن به پیوندهای خاص انجام دهید. به جای بررسی لینک هایی که به سایت شما می آیند (بک لینک)، این تجزیه و تحلیل به شما نشان می دهد که لینک های شما به کجا هدایت می شوند، از چه انکر تکست استفاده می شود و موارد دیگر.

هنگامی که می دانید پیوندهای سایت شما چگونه سازماندهی شده اند، ایده خوبی است که فایل های گزارش و آمار خزیدن را بررسی کنید. اینها نشان می دهد که گوگل و سایر موتورهای جستجو چگونه این سیگنال ها را تفسیر می کنند.

او گفت: «بسیار خوب است که ببینیم گوگل در کجا زمان می گذراند. «به GSC [Google Search Console] – منطقه آمار خزیدن و گزارش پوشش – نگاه کنید – سپس URL های فردی را آزمایش کنید.

اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو صفحات را به درستی رندر می کنند

خزیدن وب سایت تنها بخشی از پازل فنی سئو است – خزنده ها باید آن صفحات را ارائه دهند. اگر محتوای سایت شما برای آن ربات‌ها بهینه‌سازی نشده باشد، آن‌ها آن را نمی‌بینند و ممکن است به درستی ارائه نشود. برای جلوگیری از این امر، بازاریابان باید محتوای خود را در قالب هایی ارائه کنند که هم جستجوگران و هم خزنده ها بتوانند مشاهده کنند.

 

هیل گفت: «هر چیزی که نیاز به کلیک کاربر داشته باشد یا نیاز به تعامل کاربر داشته باشد، برای ربات‌ها اگر غیرممکن نباشد، دشوار خواهد بود. “به محبوب ترین صفحات خود بروید، برخی از مطالب مهم را در نقل قول در گوگل قرار دهید و سپس ببینید آیا آنها آن را دارند.”

او افزود: “کار دیگری که می توانید برای مشاهده رندر انجام دهید، استفاده از ابزار سازگار با موبایل در گوگل است تا یک عکس فوری خوب به شما ارائه دهد.”

 

نمایه سازی صفحات سایت خود را مرور کنید

هنگامی که متوجه شدید گوگل و سایر موتورهای جستجو در حال خزیدن و رندر سایت شما هستند، مدتی را صرف بررسی صفحات فهرست شده خود کنید. این می تواند یکی از واضح ترین تصاویر از سلامت سایت شما را به شما ارائه دهد، که مشخص می کند کدام صفحات انتخاب شده اند، کدام یک حذف شده اند و چرا موتور جستجو آن تصمیم ها را گرفته است.

 

هیل گفت: «شما می‌توانید همه چیزهایی را که گوگل می‌بیند، بررسی کنید، که روشن‌کننده است، در حالی که نیمی از نبرد ما این است که چیزهای خوب را وارد فهرست کنیم، نیمی دیگر می‌تواند چیزهای بد را بیرون بیاورد».

هیل توصیه می‌کند که گزارش پوشش را در GSC مرور کنید، «که به شما تعمیم‌های گسترده‌ای می‌دهد. می‌توانید چند URL نمونه برای آن بازرس در بالا مشاهده کنید – داده‌های زیادی را در هر صفحه به شما می‌دهد، از جمله اینکه آیا ایندکس شده باشد.

 

https://searchengineland.com/3-ways-to-check-technical-seo-health-issues-on-your-website-378361

 

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *