7 راه برای ایجاد آسان استراتژی محتوای SEO

7 Ways to Easily Set Up an SEO Content Strategy

نمی توانم تصور کنم که یک ژنرال ارتش فقط با “بال دادن به آن” در نبرد پیروز شود.

رهبران نظامی دشمن خود را مطالعه می کنند ، الگوهای آنها را ردیابی می کنند و مسیر خود را می کشند.

آنها به دنبال نقاط ضعف و ضعف می گردند و از این اطلاعات برای ترسیم برنامه استراتژیک حمله استفاده می کنند تا احتمال پیروزی را افزایش دهند.

ایجاد محتوای بهینه شده برای جستجو تفاوت چندانی ندارد.

نمی توانید فقط در مورد هر موضوع قدیمی بنویسید ، چند کلمه کلیدی را وارد کنید ، آن را در سایت خود پست کنید و انتظار داشته باشید که نتیجه دهد.

هدایت ترافیک سودآور به سایت شما و ایجاد سرنخ های ورودی با کیفیت بالا ، به تحقیق عمیق ، برنامه ریزی دقیق و تدوین استراتژی محتوا درباره SEO احتیاج دارد.

زمانی که بازاریابی محتوا روی استفاده از کلمات کلیدی مناسب متمرکز شده بود ، اکنون همه چیز درمورد نوشتن برای حل مشکلات مخاطبان شما است.

برای ارائه اطلاعات معنی دار و مفید ، باید بفهمید که چشم انداز شما چه کسانی است و آنها از شما چه نیاز دارند. این بینش شما را در ایجاد محتوا با یک هدف راهنمایی می کند.

نوشتن با قصد شما را قادر می سازد تعداد بازدید کنندگان وب سایت را که از طریق جستجوی ارگانیک به دست می آورید افزایش دهید.

این نوع ترافیک می تواند هزاران پیشرو با کیفیت و فروش نزدیک به شما را به همراه داشته باشد.

س isال این است که ، چگونه استراتژی موثر محتوای SEO خود را ایجاد می کنید؟

همانطور که بارونس ماریا فون تراپ در “صدای موسیقی” توصیه کرد ،

“از همان ابتدا شروع کنید ، مکان بسیار خوبی برای شروع است.”

ابتدا بر اصول اساسی ایجاد محتوا تمرکز کنید و در ادامه کار خود بر اساس آن ، SEO را در جلوی ذهن خود نگه دارید.

اگر پس از ارسال مطالب خود ، جیرجیرک شنیدید ، وقت آن است که وارد عمل شوید و راهبردی را شروع کنید.

در اینجا هفت تاکتیک برای کمک به شما در ایجاد محتوای برنده وجود دارد که فرصت های جستجوگرها را به حداکثر می رساند.

1. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید
SEO به معنای ایجاد یک تجربه کاربری مثبت و ارائه مناسب ترین اطلاعات ممکن است.

برای ایجاد محتوای متناسب با مخاطبان خود ، ابتدا باید بدانید که این مخاطبان چه کسانی هستند.

خواندن را در زیر ادامه دهید
در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید از خود بخواهید تا بازار هدف خود را به صفر برساند:

مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند؟

شناسایی خصوصیات اصلی مشتریان فعلی شما می تواند به شما سرنخ دهد که چه کسی ممکن است چشم انداز شما باشد.

به داده های کمی و کیفی ، از سن و جنسیت تا رفتار خرید و تعامل با صفحه وب ، نگاه کنید. همه اینها می تواند به شما کمک کند تا تصویری را که باید برای چه کسی بنویسید ترسیم کند.

چه کسی جذب رقابت شما می شود؟

کشف کنید که چه نوع افرادی با رقبای شما درگیر هستند. به حساب های شبکه های اجتماعی ، نظرات وبلاگ و بررسی مشتری نگاه کنید.

از بین افرادی که راضی هستند ، چه چیزی را دوست دارند؟ آیا برای کسانی که ناراضی هستند می توانید نیازهای آنها را برآورده کنید؟

چیزهای زیادی برای یادگیری از کسب و کارهایی مانند مشاغل شما وجود دارد.

شما چه چیزی برای ارائه دارید؟

درباره محصولات و خدماتی که ارائه می دهید ، و آنچه را برای چشم انداز شما به ارمغان می آورد ، فکر کنید.

چه کسی از این نتایج سود می برد؟

چگونه برداشت می شوید؟

درآمد بیشتر مشتری های شادتر
سرانجام ارزش تلاش های بازاریابی خود را با CallRail ثابت کنید. دیگر “چه می شود اگر”. فقط نتایج.

آزمایش رایگان را شروع کنید

آیا واقعاً می دانید چشم انداز شما درباره شما و محصولاتتان چگونه است؟

از مخاطبان خود نظرسنجی کنید تا بفهمند چه کاری خوب انجام می دهید ، چه چیزهایی را می توانید بهبود دهید و چه نوع اطلاعاتی مردم می خواهند از شما بیاموزند.

هنگامی که همه این داده ها را جمع کردید ، مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و شخصیت ها را توسعه دهید تا به شما کمک کند محتوای شخصی سازی شده را برآورده کنید که نیازهای خاص گروه های هدف را برآورده می کند.

شخصیت ها مشتریان ایده آل را نشان می دهند و راهی برای دسته بندی بیشتر مخاطبان شما برای حداکثر تأثیر ارائه می دهند.

2. حوزه مبحث خود را مشخص کنید
اکنون که دانستید به چه کسی می خواهید دسترسی پیدا کنید و آنچه می خواهند از شما بیاموزند ، می توانید ایده های خود را برای موضوعات محتوا آغاز کنید.

در حالی که هدف شما ایجاد محتوایی است که افراد می خواهند آن را بخوانند ، هدف و تخصص شما باید در قلب هر آنچه می نویسید باشد.

چه اطلاعاتی می توانید به صورت منحصر به فرد در اختیار مخاطبان هدف قرار دهید که شما را به عنوان صدای اقتدار متمایز کند؟

این قسمت موضوع شماست.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
این تحقیق شما را برای علاقه مخاطبان ، مطابقت کلمات کلیدی و ایجاد محتوای SEO راهنمایی می کند.

در نهایت ، این همان چیزی است که به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که تبدیل کند.

هنگامی که حوزه تخصص خود (یا محتوای اصلی) را شناسایی کردید ، می توانید داده های مخاطبان خود را برای توسعه موضوعات متنوع محتوایی ترکیب کنید.

اینها موضوعاتی هستند که در حوزه شما قرار دارند و مطالبی هستند که بینندگان شما می خواهند بخوانند.

3. کلیدواژه هایی را که نیازهای مخاطبان شما را برآورده می کنند مشخص کنید + حوزه مباحث
آیا متوجه شدید که یافتن کلمات کلیدی حتی در دو مرحله برتر استراتژی SEO نبوده است؟

به این دلیل که ، برای ایجاد محتوایی که مورد توجه مردم باشد ، ابتدا باید بدانید که به چه کسی می رسید و چه اطلاعاتی به نفع آنها خواهد بود.

تنها در این صورت است که شما آماده شروع تحقیق در مورد کلمات و عباراتی هستید که خوانندگان را به سمت موضوعاتی که برای آنها معنی دار است هدایت می کند.

در اینجا چگونگی انجام این کار آمده است:

مرحله 1: با یک عبارت جستجوی گسترده که مربوط می شود شروع کنید

نمی توانم تصور کنم که یک ژنرال ارتش فقط با “بال دادن به آن” در نبرد پیروز شود.

رهبران نظامی دشمن خود را مطالعه می کنند ، الگوهای آنها را ردیابی می کنند و مسیر خود را می کشند.

آنها به دنبال نقاط ضعف و ضعف می گردند و از این اطلاعات برای ترسیم برنامه استراتژیک حمله استفاده می کنند تا احتمال پیروزی را افزایش دهند.

ایجاد محتوای بهینه شده برای جستجو تفاوت چندانی ندارد.

نمی توانید فقط در مورد هر موضوع قدیمی بنویسید ، چند کلمه کلیدی را وارد کنید ، آن را در سایت خود پست کنید و انتظار داشته باشید که نتیجه دهد.

هدایت ترافیک سودآور به سایت شما و ایجاد سرنخ های ورودی با کیفیت بالا ، به تحقیق عمیق ، برنامه ریزی دقیق و تدوین استراتژی محتوا درباره SEO احتیاج دارد.

زمانی که بازاریابی محتوا روی استفاده از کلمات کلیدی مناسب متمرکز شده بود ، اکنون همه چیز درمورد نوشتن برای حل مشکلات مخاطبان شما است.

برای ارائه اطلاعات معنی دار و مفید ، باید بفهمید که چشم انداز شما چه کسانی است و آنها از شما چه نیاز دارند. این بینش شما را در ایجاد محتوا با یک هدف راهنمایی می کند.

نوشتن با قصد شما را قادر می سازد تعداد بازدید کنندگان وب سایت را که از طریق جستجوی ارگانیک به دست می آورید افزایش دهید.

این نوع ترافیک می تواند هزاران پیشرو با کیفیت و فروش نزدیک به شما را به همراه داشته باشد.

س isال این است که ، چگونه استراتژی موثر محتوای SEO خود را ایجاد می کنید؟

همانطور که بارونس ماریا فون تراپ در “صدای موسیقی” توصیه کرد ،

“از همان ابتدا شروع کنید ، مکان بسیار خوبی برای شروع است.”

ابتدا بر اصول اساسی ایجاد محتوا تمرکز کنید و در ادامه کار خود بر اساس آن ، SEO را در جلوی ذهن خود نگه دارید.

اگر پس از ارسال مطالب خود ، جیرجیرک شنیدید ، وقت آن است که وارد عمل شوید و راهبردی را شروع کنید.

در اینجا هفت تاکتیک برای کمک به شما در ایجاد محتوای برنده وجود دارد که فرصت های جستجوگرها را به حداکثر می رساند.

1. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید
SEO به معنای ایجاد یک تجربه کاربری مثبت و ارائه مناسب ترین اطلاعات ممکن است.

برای ایجاد محتوای متناسب با مخاطبان خود ، ابتدا باید بدانید که این مخاطبان چه کسانی هستند.

خواندن را در زیر ادامه دهید
در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید از خود بخواهید تا بازار هدف خود را به صفر برساند:

مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند؟

شناسایی خصوصیات اصلی مشتریان فعلی شما می تواند به شما سرنخ دهد که چه کسی ممکن است چشم انداز شما باشد.

به داده های کمی و کیفی ، از سن و جنسیت تا رفتار خرید و تعامل با صفحه وب ، نگاه کنید. همه اینها می تواند به شما کمک کند تا تصویری را که باید برای چه کسی بنویسید ترسیم کند.

چه کسی جذب رقابت شما می شود؟

کشف کنید که چه نوع افرادی با رقبای شما درگیر هستند. به حساب های شبکه های اجتماعی ، نظرات وبلاگ و بررسی مشتری نگاه کنید.

از بین افرادی که راضی هستند ، چه چیزی را دوست دارند؟ آیا برای کسانی که ناراضی هستند می توانید نیازهای آنها را برآورده کنید؟

چیزهای زیادی برای یادگیری از کسب و کارهایی مانند مشاغل شما وجود دارد.

شما چه چیزی برای ارائه دارید؟

درباره محصولات و خدماتی که ارائه می دهید ، و آنچه را برای چشم انداز شما به ارمغان می آورد ، فکر کنید.

چه کسی از این نتایج سود می برد؟

چگونه برداشت می شوید؟

درآمد بیشتر مشتری های شادتر
سرانجام ارزش تلاش های بازاریابی خود را با CallRail ثابت کنید. دیگر “چه می شود اگر”. فقط نتایج.

آزمایش رایگان را شروع کنید

آیا واقعاً می دانید چشم انداز شما درباره شما و محصولاتتان چگونه است؟

از مخاطبان خود نظرسنجی کنید تا بفهمند چه کاری خوب انجام می دهید ، چه چیزهایی را می توانید بهبود دهید و چه نوع اطلاعاتی مردم می خواهند از شما بیاموزند.

هنگامی که همه این داده ها را جمع کردید ، مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و شخصیت ها را توسعه دهید تا به شما کمک کند محتوای شخصی سازی شده را برآورده کنید که نیازهای خاص گروه های هدف را برآورده می کند.

شخصیت ها مشتریان ایده آل را نشان می دهند و راهی برای دسته بندی بیشتر مخاطبان شما برای حداکثر تأثیر ارائه می دهند.

2. حوزه مبحث خود را مشخص کنید
اکنون که دانستید به چه کسی می خواهید دسترسی پیدا کنید و آنچه می خواهند از شما بیاموزند ، می توانید ایده های خود را برای موضوعات محتوا آغاز کنید.

در حالی که هدف شما ایجاد محتوایی است که افراد می خواهند آن را بخوانند ، هدف و تخصص شما باید در قلب هر آنچه می نویسید باشد.

چه اطلاعاتی می توانید به صورت منحصر به فرد در اختیار مخاطبان هدف قرار دهید که شما را به عنوان صدای اقتدار متمایز کند؟

این قسمت موضوع شماست.

خواندن را در زیر ادامه دهید
این تحقیق شما را برای علاقه مخاطبان ، مطابقت کلمات کلیدی و ایجاد محتوای SEO راهنمایی می کند.

در نهایت ، این همان چیزی است که به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که تبدیل کند.

هنگامی که حوزه تخصص خود (یا محتوای اصلی) را شناسایی کردید ، می توانید داده های مخاطبان خود را برای توسعه موضوعات متنوع محتوایی ترکیب کنید.

اینها موضوعاتی هستند که در حوزه شما قرار دارند و مطالبی هستند که بینندگان شما می خواهند بخوانند.

3. کلیدواژه هایی را که نیازهای مخاطبان شما را برآورده می کنند مشخص کنید + حوزه مباحث
آیا متوجه شدید که یافتن کلمات کلیدی حتی در دو مرحله برتر استراتژی SEO نبوده است؟

به این دلیل که ، برای ایجاد محتوایی که مورد توجه مردم باشد ، ابتدا باید بدانید که به چه کسی می رسید و چه اطلاعاتی به نفع آنها خواهد بود.

تنها در این صورت است که شما آماده شروع تحقیق در مورد کلمات و عباراتی هستید که خوانندگان را به سمت موضوعاتی که برای آنها معنی دار است هدایت می کند.

در اینجا چگونگی انجام این کار آمده است:

مرحله 1: با یک عبارت جستجوی گسترده که مربوط می شود شروع کنید

نسخه ها: هرچه استراتژی شما م effectiveثرتر باشد ، تبدیل بیشتری به دست خواهید آورد.
SERP: رتبه های بالاتر استفاده موفقیت آمیز از محتوا را نشان می دهد.
ردیابی معیارها نه تنها به اندازه گیری موفقیت شما کمک می کند. این فرصت هایی برای پیشرفت به شما نشان می دهد ، که می تواند به همان اندازه (اگر نه بیشتر) با ارزش باشد.

با یک استراتژی م SEOثر SEO یک پیروزی کسب کنید
یک استراتژی محتوا که بر اساس اصول بنیادی سئو بنا شده است ، باعث ایجاد ترافیک و سود برای تجارت شما خواهد شد.

همانطور که برنامه خود را می سازید ، تحقیقاتی که انجام می دهید در شناسایی مخاطبان و تخصص شما نقش اساسی خواهد داشت.

می توانید از این بینش برای نوشتن هدفمند استفاده کنید.

با این کار مخاطبان خود را جذب می کنید و SERP بالاتری از Google ارائه می دهید.

و این همان چیزی است که من آن را پیروزی می نامم.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *