تحقیقات جدید نحوه پیروزی در جستجوی محلی را نشان می دهد

تحقیقات بر روی میلیون ها جلسه و نمایش صفحات مشخص کرد که چه کانال های ترافیکی فروش و مشارکت بیشتری را به ارمغان می آورند

تحقیقات جدید آژانس سیلیکون ولی Milestone Internet نشان می دهد که چگونه جستجوی محلی و ارگانیک باعث ایجاد ترافیک بیشتر ، تولید نرخ مشارکت بیشتر و نرخ درآمد بالاتر در هر تراکنش نسبت به سایر کانال ها می شود.

روش شناسی: میلیون ها جلسه و بازدید از صفحات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت
مقاله تحقیقی اینترنتی Milestone 500 کسب و کار مبتنی بر مکان ، جلسات و نمای صفحات آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا بفهمد کدام کانالها در بهترین بازده بازگشت سرمایه درآمد بیشتری کسب کردند.

طبق گزارش Milestone Internet:

“Milestone Research بیش از 500 وب سایت مبتنی بر مکان ، 63 میلیون جلسه و 176 میلیون بازدید صفحه را در 18 ماه از ژانویه 2020 تا ژوئن 2021 برای تولید این یافته ها بررسی کرد.”

برترین کانال ها
جستجوی ارگانیک بهترین کانال بود و پس از آن جستجوی محلی.

تبلیغات

به خواندن ادامه دهید
نکته جالب توجه این بود که ترافیک ارجاع در رتبه سوم قرار گرفت. ترافیک ارجاع می تواند از سایت هایی مانند Angi (لیست Angies سابق) ، Yelp ، Home Advisor و غیره باشد.

من یکبار شنیدم برت تابکه (btabke) ، بنیانگذار کنفرانس بازاریابی جستجوی Pubcon (Pubcon) ، در مورد تبلیغ وب سایت صحبت می کند که در آن گفته است هیچ منبع ترافیکی بهتر از ارجاع از منبع مورد اعتماد وجود ندارد. وی گفت که این مراجعات با نرخ بالاتری تبدیل می شوند و مشتاق بیشتری را در مشتریان ایجاد می کنند.

تجربه حرفه ای من پیروی از آن توصیه ، مشاهده او را تأیید کرد.

یک چیز خاص در مورد این است که یک وب سایت به مخاطبان خود بگوید که یک سایت دیگر چقدر عالی است به عنوان بخشی از یک استراتژی برای به دست آوردن ترافیک بیشتر ، زیرا بازدیدکنندگان آماده هستند تا قبل از بازدید از سایت ، از آن استقبال کنند.

جستجوی محلی امروزه گزینه های زیادی برای دریافت توصیه های با کیفیت از وب سایت های شخص ثالث مورد اعتماد دارد.

نتایج ارجاع در نمایش بیشتر صفحه
یک یافته جالب این بود که میزان تردد از مراجع منجر به افزایش نرخ مشارکت می شود.

نمودار نمایش صفحه

قفل را باز کنید (ارائه نمی شود) با Keyword Hero
همه کلمات کلیدی ارگانیک خود را در GA و معیارهای عملکرد آنها را ببینید. امتحان رایگان. لغو در هر زمان. پشتیبانی حرفه ای راه اندازی 4 دقیقه ای

حساب رایگان
تبلیغات
تحقیقات Milestone Internet نشان داد که ترافیک ارجاع تقریباً 10 درصد ترافیک را بر عهده دارد. طبق تحقیقات انجام شده ، بهینه سازی برای مراجعات شخص ثالث یک کانال مهم برای بهینه سازی است.

طبق مقاله تحقیقی:

“ترافیک ارجاعی سومین مشارکت کننده در ترافیک وب سایت با 9.4 درصد از کل ترافیک است. ترافیک ارجاعی ، بازدید از وب سایت شما از پیوندهای سایت های مختلف است. این توصیه از یک وب سایت به وب سایت دیگر است.

داده ها نشان می دهد که ایجاد بک لینک با کیفیت و منابع خارجی منبع خوبی برای ایجاد ترافیک وب است. “

به این ترتیب کانال های مختلف برای ترافیک رتبه بندی می شوند:

ارگانیک: 46.5
محلی: 22.6
ارجاع: 9.4
جستجوی پولی: 8 of از ترافیک وب سایت.
سایر موارد: 13.6٪
تبلیغات

به خواندن ادامه دهید
راهکارهای تحقیقاتی:
یک نکته مهم این است که جستجوی محلی مستلزم بهینه سازی کامل است ، از استفاده کامل از Google My Business (GMB) ، ایجاد ارجاع به شخص ثالث ، بهبود SEO و استفاده از هر فرصتی برای افزایش دید در جستجو.

https://www.searchenginejournal.com/how-to-win-local-search/416837/#close

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *