Google vs Bing: مقایسه دقیق دو موتور جستجو

Google vs. Microsoft Bing: A Detailed Comparison of Two Search Engines

گوگل و مایکروسافت بینگ بزرگترین موتورهای جستجو هستند که هر روز نیازهای اطلاعاتی کاربران را برآورده می کنند. بیایید مقایسه دقیق این دو را در اینجا بررسی کنیم.
وقتی نوبت بهینه سازی یک وب سایت می رسد ، متخصصان سئو به طور معمول بر روی Google تمرکز می کنند. به هر حال ، این محبوب ترین موتور جستجو در جهان است.

اما Microsoft Bing چطور؟ آیا ارزش بهینه سازی سایت شما را نیز دارد؟

بیایید ببینیم این دو غول جستجو ، Microsoft Bing (با نام تجاری ساده “Bing” در اکتبر 2020) و Google ، چگونه مقایسه می کنند.

Google در مقابل Microsoft Bing Market Share

یکی از اولین تمایزهای بین Microsoft Bing و Google سهم بازار است. به گفته Statista ، در فوریه 2021 ، Bing 6.7٪ از بازار جستجوی جهانی را به خود اختصاص داده است ، در حالی که Google 86.6٪ را به خود اختصاص داده است.

این خیلی عظیم است

و گرچه این ممکن است تمرکز فقط بر روی Google وسوسه انگیز باشد ، Microsoft Bing تبدیلات خوبی را ارائه می دهد و دارای پایگاه کاربری است که نباید نادیده گرفته شود.

این 6.7٪ از کاربران جستجو میلیون ها نفر را که هر روز از Microsoft Bing استفاده می کنند تشکیل می دهد.

 

خواندن را در زیر ادامه دهید
اگر مخاطبان آمریکایی را هدف قرار می دهید ، بهینه سازی برای بینگ بسیار مهم است. در واقع ، هنگامی که یاهو و جستجوی صوتی را فاکتور می گیرید ، یک سوم س quالات آنلاین در ایالات متحده توسط ویژگی های مایکروسافت تأمین می شوند.

برخی در طول سال ها این سوال را داشتند که آیا Bing مخفف کلمه “Google It’s Not Google” است؟ من مطمئن نیستم که چقدر درست است ، اما این نام از مبارزاتی در اوایل دهه 1990 برای سلف خود ، جستجوی زنده آمده است.

خبر جالب دیگر این است که Ahrefs اخیراً مطالعه ای در مورد 100 جستجوی برتر بینگ در سطح جهان انجام داده است و شماره 1 جستجوی جستجو شده [Google] بوده است.

مقایسه عملکرد Google و Microsoft Bing
از منظر عملکرد جستجو ، دو موتور جستجو شبیه یکدیگر هستند ، اما Google ویژگی های اصلی بیشتری را ارائه می دهد:

چگونه Google و Microsoft Bing در اندازه فهرست و خزیدن متفاوت هستند

حتی در این صورت ، حتی Google نمی تواند کل وب را جستجو کند. این فقط اتفاق نخواهد افتاد.

به همین دلیل استفاده از داده های ساخت یافته بسیار مهم است. این یک فید داده در مورد محتوای شما ارائه می دهد تا Google بتواند آن را بهتر درک کند ، که به شما کمک می کند برای نتایج غنی واجد شرایط شوید و کلیک ها و نمایش های بیشتری دریافت کنید.

Microsoft Bing آمار مشابهی را منتشر نکرده است. با این حال ، این وب سایت تخمین اندازه موتور جستجوگر ، شاخص Microsoft Bing را بین 8 تا 14 میلیارد صفحه وب قرار می دهد.

این دو موتور کمی در مورد رویکردهای خود در نمایه سازی وب به اشتراک گذاشته اند.

مایکروسافت بینگ می گوید:

“Bingbot با استفاده از یک الگوریتم تعیین می کند که کدام سایت ها را بخواهید ، چند بار و چند صفحه را از هر سایت بخواهید. هدف این است که ردپای خزیدن bingbot را در وب سایت های خود به حداقل برسانید و در عین حال اطمینان از تازه ترین محتوای موجود را فراهم کنید. ”

تقریباً در همان زمان اظهارات فوق ، جان مولر از گوگل گفت:

“من فکر می کنم مشکل اینجاست که ما همیشه URL ها را با یک فرکانس یکسان نمی خزیم. بنابراین برخی از نشانی های اینترنتی روزانه خزنده خواهیم شد. برخی از URL ها ممکن است هفتگی باشد. URL های دیگر هر دو ماه یکبار ، شاید حتی هر نیم سال یکبار یا همین حدود. بنابراین این چیزی است که ما سعی می کنیم تعادل مناسب را پیدا کنیم تا سرور شما را بیش از حد بار نکنیم. ”

گوگل دارای نمایه همراه اول است ، در حالی که مایکروسافت بینگ موضع دیگری می گیرد و برنامه ای برای اعمال سیاست نمایه سازی همراه اول ندارد.

در عوض ، Microsoft Bing یک شاخص واحد را حفظ می کند که هم برای دسک تاپ و هم برای موبایل بهینه شده است ، بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که تجربه سایت خود بهینه شده ، سریع بارگیری می شود و آنچه را که نیاز دارند به کاربران می دهد.

گوگل به چیزی فراتر از یک موتور جستجو با محصولی مانند Gmail ، Maps ، سیستم عامل Chrome ، سیستم عامل Android ، YouTube و غیره تبدیل شده است.

Microsoft Bing همچنین از طریق Outlook و همچنین سرویس های دیگری مانند Office Online یا OneDrive ایمیل ارائه می دهد.

خواندن را در زیر ادامه دهید
برخلاف گوگل ، این سیستم عامل خاص خود را ندارد. درعوض ، از Windows Phone 8 یا iOS در دستگاه های Apple استفاده می کند.

حال ، بیایید بررسی کنیم که Bing در چه سطح Google – یا برتر است.

تفاوت در رابط کاربری و ابزارها
گوگل یک رابط کاربری ساده و تمیز دارد که استفاده از آن برای بسیاری از افراد آسان است.

جستجوی گوگل.

Microsoft Bing نیز چنین می کند. به نظر من ، بینگ در واقع کمی بصری تر است.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
هر دو موتور جستجو اطلاعات مفیدی راجع به جستجوهای مرتبط ، تصاویر ، شرکت ها و اخبار نمایش می دهند و وظیفه بسیار خوبی دارند که کاربران را در مورد هر موضوعی که می خواهند بدانند ، آگاه می کنند.

Microsoft Bing seach

متخصصان سئو ابزار و داده های ما را دوست دارند.

 

خوشبختانه ، هر دو Google و Microsoft Bing دارای ابزار تحقیق مناسب کلمات کلیدی هستند که بینش عملکردی را ارائه می دهند:

Google در مقابل Microsoft Bing: مقایسه دقیق دو موتور جستجو

یکی از مواردی که فکر می کنم گوگل از آن عقب می ماند ، داده هایی است که در Google Search Console ارائه می دهد. اگر می خواهید نحوه استفاده از آن را بیاموزید ، نحوه استفاده از کنسول جستجوی Google برای جستجوگرها را بررسی کنید: یک راهنمای کامل.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
یکی از مجموعه های جالب در Microsoft Bing توانایی وارد کردن داده ها از Google Search Console است:

Bing Webmaster Tools.
یکی دیگر از ویژگی های Microsoft Bing که فکر می کنم گوگل را شکست می دهد این واقعیت است که SEO Reports را ارائه می دهد.

به گفته بینگ ، این گزارش ها حاوی توصیه های مشترک سطح صفحه بر اساس بهترین روش های جستجوگرها برای بهبود رتبه بندی شما است.

این گزارش ها به صورت خودکار هر هفته دو بار تولید می شوند و نکاتی را در مورد اینکه در چه زمینه هایی کار می کنیم یا باید بررسی کنیم ارائه می دهیم.

گزارشات Microsoft SEO Bing.

برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای کامل Bing Webmaster Tools مراجعه کنید.

خواندن را در زیر ادامه دهید
Microsoft Bing May Excel در جستجوی تصویر از طریق Google
وقتی نوبت به جستجوی تصویر می رسد ، Microsoft Bing ممکن است با ارائه تصاویر با کیفیت بالاتر در گوگل جا بگذارد.

از ویژگی های فیلتر کردن در جستجوی تصویر آن نیز خوشم می آید ، زیرا می توانید عناوین را خاموش کرده و براساس اندازه ، رنگ یا نوع تصویر جستجو کنید.

جستجوی تصویر Microsoft Binge.

Bing Visual Image Search را امتحان کنید ، که به شما امکان می دهد کارهای بیشتری با تصاویر انجام دهید. کتابخانه مهارت های تخصصی آن را بررسی کنید تا به شما در خرید ، شناسایی مکان های دیدنی و حیوانات یا فقط سرگرمی کمک کند.

 

خواندن را در زیر ادامه دهید
سپس ، برای کسب اطلاعات بیشتر به نحوه کارکرد الگوریتم تصویر و فیلم Bing’s مراجعه کنید.

Google بیش از Microsoft Bing تصاویر بیشتری برای مشاهده در دسترس دارد. با نکاتی در راهنمای جستجوی پیشرفته تصویر Google از آن نهایت استفاده را ببرید.

با این حال ، Microsoft Bing اطلاعات دقیق تری در مورد تصویری که کاربران در جستجوی آن هستند ارائه می دهد.

جستجوی تصویر Google

 

چگونه Microsoft Bing و Google با جستجوی ویدئو کار می کنند
Microsoft Bing یک صفحه نتایج جستجوی ویدیوی بسیار دیدنی تر ، از جمله نمایش شبکه ای تصاویر کوچک بزرگ ، ارائه می دهد.

 

خواندن را در زیر ادامه دهید
نتایج ویدئوی Google استاندارد تر است و شامل لیست عمودی عکسهای کوچک است.

Microsoft Bing همچنین پیش نمایش برخی از فیلم ها را ارائه می دهد و کلیک کردن روی آنها شما را از Bing که جالب است دور نمی کند. از دیدگاه من ، همچنین اطلاعات بسیار بیشتری را در نتایج ویدئو ارائه می دهد.

همانطور که از تصویر جستجوی فیلم در زیر می بینید ، آنها شامل رتبه بندی و بررسی ، همچنین بازیگران و حتی مکانهایی که می توانید فیلم را تماشا کنید ، بسیار عالی است.

جستجوی ویدیوی Microsoft Bing

من با جستجوی ویدیوی Google این تجربه را کسب نکردم.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
این یکی از مناطقی است که Microsoft Bing به طور قطع از گوگل بهتر عمل می کند.

جستجوی ویدیوی Google

 

لیست نقشه ها در هر دو موتور جستجو برای سئو محلی اهمیت دارد
هر دو موتور دارای عملکردهای مشابهی برای نقشه ها هستند ، از جمله لیست نقشه ها و لیست های محلی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP).

اطمینان حاصل کنید که همه لیست های خود را در Microsoft Bing و Google ادعا کرده اید و نمایه خود را با اطلاعات کسب و کار ، عکس ها ، دسته های مناسب و پیوندها بهینه کنید.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
اطلاعات دقیق نام ، آدرس و شماره تلفن (NAP) مهم هستند.

به راهنمای کامل بازاریابی Google Maps مراجعه کنید.

بهینه سازی برای Google Sea

 

rch در مقابل Microsoft Bing
گوگل در وهله اول به E.A.T: تخصص ، اقتدار و اعتماد توجه دارد.

Google Searches با الگوریتم های مبتنی بر ماشین ساخته می شود که هنگام تولید نتایج ، سابقه جستجوی قبلی و موقعیت مکانی کاربران را در نظر می گیرد.

این بدان معناست که اگر کاربر خاصی بخواهد در Google چیز خاصی پیدا کند ، این کار بسیار ساده تر از Microsoft Bing خواهد بود زیرا Google قبل از اینکه چیزی را در مرورگر تایپ کند ، تصویر کامل تری از آن شخص دارد.

گوگل همیشه یک موتور جستجوگر پیوند بوده است که در آن کیفیت پیوندها به جای کمیت ، همچنان مهم است. پیوندها در Microsoft Bing چندان مهم نیستند.

به نظر من ، Microsoft Bing همیشه بر روی بهینه سازی صفحه متمرکز بوده است. این به محتوای مناسب بهینه سازی شده یا عناصر مهم صفحه مانند عناوین ، توضیحات ، URL ها و مطالب اضافه می شود.

خواندن را در زیر ادامه دهید
بر خلاف گوگل ، مایکروسافت بینگ در رهنمودهای مدیر وب سایت خود بیان می کند که سیگنال های اجتماعی را در الگوریتم خود گنجانده است. این بدان معنی است که اگر می خواهید در Microsoft Bing رتبه بالایی داشته باشید ، باید روی Twitter و Facebook – از جمله ساخت محتوای با کیفیت خوب در سایت و سیستم عامل های اجتماعی – تمرکز کنید.

محتوا برای هر دو موتور جستجو بسیار مهم است. همیشه بر محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنید که نیاز اطلاعاتی کاربر را برآورده می کند. با ایجاد محتوای مفید و مرتبط ، کاربران به طور طبیعی آن را دوست دارند و به آن پیوند می دهند.

بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر من به دنبال اتومبیل هستم ، شما باید مطالب ارزشمندی را در این زمینه به من نشان دهید: چگونه می توانم ماشین بخرم ، هزینه ، هزینه نگهداری ، تجربه خرید و غیره

سرعت ، دوام موبایل و زیرساخت های فن آوری مناسب برای هر دو موتور اهمیت دارد. با این حال ، Microsoft Bing بیشتر بر استفاده از متن لنگر تمرکز دارد. شناخته شده است که Bing به عنوان یک صفحه ، که سالها پیش توسط گوگل کاهش یافته بود ، به سایتها با متن لنگر منطبق پاداش می دهد.

اطمینان حاصل کنید که این منابع را برای بهینه سازی برای موتورهای جستجو مختلف بررسی کرده اید:

تبلیغات
خواندن را در زیر ادامه دهید
فراتر رفتن از گوگل: سئو در موتورهای جستجو دیگر
7 موتور جستجوی جایگزین که از نظر اجتماعی سودمند هستند
در آغوش جستجوی بینگ و دادن توجهی که شایسته آن است
DuckDuckGo SEO: آنچه باید بدانید
جستجوی Google در برابر Microsoft Bing: حکم
مایکروسافت بینگ و گوگل هر دو نیاز اطلاعاتی میلیون ها نفر را هر روز برآورده می کنند.

این دو فرصت را برای برند شما فراهم می کنند تا به کاربران جدید دسترسی پیدا کند و شما را در مقابل میلیون ها مشتری واجد شرایط که به دنبال اطلاعات ، محصولات و خدمات هستند ، قرار می دهد.

بهینه سازی برای هر دو موتور جستجو مشابه است. مایکروسافت بینگ بیشتر روی بهینه سازی صفحه متمرکز است و سیگنال های اجتماعی را در خود دارد ، در حالی که Google بیشتر روی E.A.T تمرکز دارد. و پیوندها

مایکروسافت بینگ به طور قطع در سال گذشته بهبود یافته و به ویژه از نظر ویژگی های منحصر به فردش ، از رقابت بیشتری با گوگل برخوردار است.

به همین دلیل توصیه می کنم برای هر دو مورد بهینه سازی کنید ، تا به سهم شیر جستجوهای اینترنتی برسید و بیشترین میزان دید را داشته باشید.

https://www.searchenginejournal.com/google-vs-microsoft-bing/400855/?ver=400855X2

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *