مرکز خدمات مشاوره

دانشگاه آزاد

با توجه به رشد امکانات و افزایش استرس در جامعه و عدم توانایی در کسب اطلاعات در تمامی حوزه های اجتماعی ، امروزه مشاوره به یکی از ارکان موفقیت و کاهش استرس در جوامع تبدیل گردیده است. مشاوره تحصیلی سپید نیز یکی از مراکز مشاوره ای کشور می باشد که می تواند تمامی اطلاعات مورد نیاز خانواده ها و داوطلبان عزیز را در اختیار آن ها قرار دهد تا بدین وسیله استرس و تنش و سردرگمی را در داوطلبان کاسته و مسیر را روشن تر و هموارتر گرداند تا بتوانند در آینده تحصیلی خود موفق گردند. مشاوره تحصیلی سپید خدمات مشاوره تحصیلی خود را بصورت تلفنی انجام می دهد و داوطلبان به راحتی می توانند به بهترین مشاور تحصیلی کشور در تمامی زمینه ها با یک تلفن دسترسی داشته باشند.

خدمات مشاوره تحصیلی سپید

این مرکز خدمات مشاوره متنوعی را برای تمامی مقاطع و دانشگاه ها ارائه می دهد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می نماییم:

1- مشاوره تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

2- مشاوره تحصیلی دانشگاه آزاد

3- مشاوره تحصیلی دانشگاه پیام نور

4- مشاوره تحصیلی آزمون های وزارت بهداشت

5- مشاوره و برنامه ریزی کنکور

6- مشاوره تحصیلی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و شاهد و بقیه مداری

7- مشاوره نظام وظیفه

و بسیاری خدمات مشاوره دیگر که در زمینه های مختف تحصیلی انجام می پذیرد این مرکز از پیش دبستانی تا دکتری برای تمامی مقاطع مشاوره تحصیلی ارائه می نماید. مقاطعی مانند ششم به هفتم ، نهم به دهم ، کنکور سراسری ، کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، فراگیر و غیره. همچنین مشاوره تحصیلی سپید برای رشته های بدون کنکور و با کنکور نیز مشاوره تحصیلی تلفنی ارائه می دهد. مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ( www.azmoon.org  ) ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی از جمله خدماتی است که این مرکز بصورت کاملا حرفه ای برای تمامی مقاطع تحصیلی ارائه می نماید.

داوطلبان عزیز برای ارتباط با مشاوره تحصیلی سپید می توانند از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن پیش شماره از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل با شماره 9099071375 تماس بگیرند. داوطلبان عزیزی نیز که به تلفن ثابت دسترسی ندارند می توانند با ورود به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی سپید در بخش نظرات سوالات خود را مطرح نمایند تا مشاوران مرکز در کمترین زمان به آن ها پاسخ دهند.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *