چرا باید سایت خود را سئو کنیم ؟

چرا باید سایت خود را سئو کنیم ؟

چرا باید سایت خود را سئو کنیم ؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه الزامی وجود دارد که حتما باید سایت خود را بهینه سازی یا سئو کنیم !

چرا باید سایت خود را سئو کنیم ؟

قبل از خواندن این مطلب حتما به شما پیشنهاد میکنیم مروری داشته باشید بر مقاله { سئو سایت چیست ؟ } و یک آمادگی اولیه در این آشنا شوید .

اگر نگوییم که بهینه سازی جزو اولین آیتم های مهم در راه اندازی یک وب سایت تازه است ، قطعا گزینه آخر هم نخواهد بود . به خصوص وقتی که این موضوع طی چند سال اخیر جزو عوامل مهم موفقیت یک وب سایت شرکتی – تجاری ، دانلود ، فروشگاهی و هر موضوع دیگر می شود .

چرا باید سایت خود را سئو کنیم ؟
چرا باید سایت خود را سئو کنیم ؟

در پاسخی کوتاه و ساده باید بگوییم که موفقیت و رشد کسب و کار از عوامل مهمی است که شما را وادار میکند تا نسبت به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر اقدام کنید . سئو سایت باید از مراحل متعددی گذر کند و صرف زمان و استفاده از تکنیک و استاندارد های بهینه سازی به یک صبر و برنامه ریزی دقیق احتیاج دارد .

علت سئو یا بهینه سازی وب سایت چیست ؟

وقتی صحبت از Seo وب سایت به میان می آید ، یعنی شما میخواهید کسب و کار و یا سایت تجاری – فروشگاهی خود را به رتبات بالای موتورهای جستجوگر برسانید ، با اینکار می توانید طیف وسیعی از کاربران اینترنتی را جذب و دعوت به مشاهده محصولات و خدمات خود کنید . چرا که روزانه میلیون ها نفر از کاربران برای رسیدن هدف و نیاز خود ، از موتور های جستجوگر استفاده میکنند .

برترین موتور های جستجوگر :

  • موتور جستجوگر گوگل

  • موتور جستجوگر بینگ

  • موتور جستجوگر یاهو

  • موتور جستجوگر الکسا

هستند موتورهای جستجوگر دیگری می توان برای جستجوی کلمه کلیدی مورد نیاز از آن ها استفاده کرد ، اما برترین موتورهای جستجو در سال های اخیر که مورد استقبال اکثریت میلیونی کاربران اینترنتی قرار گرفته است . مواردی هستند در بالا به آن اشاره داشتیم . که در بین آن ها با اختلاف زیاد گوگل پربیننده ترین وب سایت جهت جستجوی کلمات کلیدی می باشد .

بهینه سازی ، راهکاری برای فروش بیشتر :

  • ( کلمه کلیدی مهمترین عامل موفقیت در سئو ! )

سئو سایت راه کاری مهم برای ارتقاء رتبه وب سایت در موتور جستجوگر می باشد . و هنگامی وب سایت خود را بهینه سازی می کنید با اینکار کاربران زیادی را به سمت صفحه اینترنتی خود هدایت می کنید . خصوصا هنگامی که با دقت بسیار زیادی کلمه کلیدی خود را انتخاب کرده باشید . چرا که کلمه کلیدی نقش حیاتی در افزایش میزان فروش یک محصول و خدمات ایفا میکند . موردی که شاید کمتر مدیر وب سایت است که به آن توجه ویژه ای داشته باشد .

وقتی شما با یک کلمه کلیدی دقیق و هدفمند به رتبه های بالا دست یابید ، یعنی خود به انتخاب کاربر نزدیک تر کرده اید و کاربر با مشاهده وب سایت شما در رتبه های بالا ، شما را در اولین گزینه خود برای بررسی و خرید انتخاب می کند و به دنبال اکثریت کاربران را به وب سایت خود دعوت می کنید .

هم اکنون با سئو باتیس همراه شوید .

انتهای مطلب.

Related Post

One Reply to “چرا باید سایت خود را سئو کنیم ؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *