آموزش سئو کسب و کارهای نوپا – قسمت سوم

استراتژی های سئو,تولید محتوا استارتاپ,تولید محتوای سئو شده

آموزش سئو سایت برای کسب و کار های نوپا را در اینجا ادامه میدهیم. بعد از طراحی وب سایت با اصول سئو برای استارتاپ ها که در قسمت قبل مطرح شد به مبحث تولید محتوا استارتاپ می پردازیم و شما را با روش های اتوماسیون و خودکارسازی مراحل سئو سایت آشنا می کنیم تا استراتژی سئو برای کسب و کار نوظهور خود را به سادگی فراهم کنید.

برای تولید محتوای مناسب از نظر سئو برای استارتاپ ها باید چکار کرد؟

استراتژی های سئو,تولید محتوا استارتاپ,تولید محتوای سئو شده

ایجاد محتوای با کیفیت، از بزرگترین چالش ها برای کسب و کارهای مدرن است. مخصوصا وقتی که منابع محدود باشد. ابتدا شما باید یک محتوا ایجاد کنید که تا حدی خوب باشد و سپس به دنبال راهی باشید تا حجم بالایی از آن را تولید کنید.

هدف، تولید محتوای سئو شده است که از اصول زیر پیروی کند:

ارزش: محتوایی که تولید می کنید باید به حدی خوب باشد که مخاطبانتان نتوانند آنها را در هیچ جای دیگر پیدا کنند.

لینک های با کیفیت: شما می دانید که با دریافت لینک از منابع قابل اعتماد، می توانید محتوایی تولید کنید که کیفیت بالایی از نظر سئو داشته باشد.

قابلیت اشتراک گذاری: هنگامی که افراد یک محتوای عالی را می بینند، به طور طبیعی تمایل دارند آن را با دوستان شان به اشتراک بگذارند و شما باید اینکار را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.

تنوع: این فقط شامل پستهای وبلاگ نمی شود، بلکه شامل ایجاد ویدیوها، تصاویر و محتوای چند رسانه ای می شود که باعث می شود توسط آنها تعامل بیشتری با کاربران تان برقرار کنید.

بصری: پستهای وبلاگ تان باید تا حد امکان از نظر بصری جذاب باشد تا کاربر آن را خوانده، اسکرول کند و آن را به اشتراک بگذارد.

بهینه سازی شده: مانند همیشه، هر قسمت از محتوا باید برای جستجو، بهینه سازی شود تا قابلیت نمایش آن به حداکثر برسد.

قابلیت انجام: لینک ها، به اشتراک گذاری ها و داشتن رنکینگ بالا در جستجو، به تنهایی به درد شما نمیخورد مگر اینکه با محتوای تان خوانندگان را تبدیل به مشتری کنید.

خبر خوب این است که استارتاپ ها به طور طبیعی تمایل به نوآوری دارند و این یک شانس خوب برای شما است که از قبل حرف های خوبی برای گفتن و درک خوبی از مخاطبان تان دارید.

بیشتر برندها در حال تلاش راجع به این موضوع هستند، اما شما در اینجا یک مزیت دارید. شما باید از همه آنها، محتوای بسیار جذاب تری ایجاد کنید.

نگاهی به داستان بزرگترین استارتاپ موفق و آنالیز محتوای آنها می اندازیم:

تولید محتوای مناسب,کسب و کار نوظهور,گزارش سئو سایت

Aribnb که قول داده روش های مسافرت افراد را تغییر دهد و آنها این کار را کردند، Uber که یک جایگزین ارزان قیمت برای تاکسی است و skillshare که نام خودش را به عنوان یک پلتفرم آموزشی رایگان برجسته کرده است. همه اینها می خواهند به مخاطبان شان بگویند که ما از روشی استفاده می کنیم که کسی قبلا از این روش ها استفاده نمی کرده است و محتوای آنها کاربرپسند است که این مورد حتی برای استارتاپ های نرم افزاری مانند IFTTT یا slack هم صادق است.

اتوماسیون استراتژی های سئو کسب و کارهای نوظهور

محتوای با کیفیت

Apollo Insight یکی از پلتفرم های اتوماسیون است که در هر چند روز هزاران آیتم فنی را مدیریت می کند.

سرعت و رشد پایدار چیزهایی هستند که برای یک استارتاپ ضروری است، اما بهینه سازی جستجوها یک پروسه تدریجی و آهسته است که راه های میانبر باعث بروز مشکلات بیشتری می شود.

خوشبختانه اتوماسیون به سرعت در حال پیشرفت است و ما در حال حاضر قادر به کاهش حجم کارهای تکراری در سئو هستیم که قبلا در تمام سیستم های سئو وب سایت و بازاریابی محتوا انجام می گرفت.

شما نمی توانید مسیر خود را در طول یک شب خودکارسازی کنید، اما می توانید زمان و منابع زیادی را با خودکار کردن وظایف تکراری ذخیره کنید تا شما و تیم تان بتوانید تمام تلاشتان را بر روی چیزهای دیگر متمرکز کنید.

برای اینکه این موضوع کمی روشن شود، بیایید به برخی از وظایف سئو که برای خودکار کردن یک استارتاپ از آن استفاده می کنیم نگاهی بیندازیم:

حسابرسی و گزارش سئو سایت: اجرای خودکار گزارش و حسابرسی های سئو برای گرفتن بازخورد منظم روی کارایی اصول فنی سئو استفاده شده در سایت.

کلمات کلیدی و بک لینک ها: شما مجبور نیستید که به طور مکرر پروفایل بک لینک تان را مرور و نظارت کنید.

اطلاع رسانی ها (نوتیفیکیشن): می توان هنگام بروز اتفاقاتی از قبیل لینک های شکسته، کند شدن زمان بارگذاری و یا افزایش نرخ بانس ریت، یک نوتیفیکیشن دریافت کنید و قبل از اینکه این موارد به رتبه بندی جستجوی تان لطمه بزند، آنها را اصلاح کنید.

تولید مشتری هدایت شونده: از فرم های چند مرحله ای برای تولید لیست ایمیل جداگانه استفاده کنید و پاسخ هایتان را خودکار کنید.

اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی: تعداد زیادی ابزار برای خودکار سازی فرآیند اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

گزارش عملکرد: با خودکار کردن گزارش های عملکردی روی محتوا می توانید بفهمید که چه چیزی برای پاسخ دهی به اکثر مخاطبان تان مناسب است و کدام قسمت ها نیاز به بهبود دارد.

بهینه سازی: می توانید وظایف اصلی سئو مانند تغییر اندازه تصاویر، فرمت دهی آدرس url، ایجاد صفحه، جاگذاری CTA و موارد بیشمار دیگر را به صورت خودکار انجام دهید.

اگر شما خودتان هم کارهایی را بصورت مکرر انجام می دهید (مثلا نوشتن توضیحات قسمت alt تصاویر)، سعی کنید راهی برای خودکارسازی این فرآیند بیابید. شما هرگز نمی توانید همه چیز را خودکار کنید، اما می توانید صرفه جویی زیادی در زمان تان داشته باشید و از بروز خطاهای انسانی جلوگیری کنید.

  • با خودکار کردن بیشتر کارها می توانید در زمان تان صرفه جویی کرده و تمرکزتان را بیشتر بر روی کارهایی که نیاز به رسیدگی توسط انسان دارند قرار دهید، کارهایی مانند تولید محتوا و استراتژی های تصمیم گیری.

این موارد برای یک استارتاپ بسیار حیاتی است و تنها ترفندی است که می توانید اصول سئو سازمانی را روی یک کسب و کار با بودجه کم انجام دهید.

آموزش سئو کسب و کارهای نوپا در اینجا به پایان رسید. دوستان عزیزم، سوالات خود را در پایان این صفحه برای ما ارسال کنید.

newseo.ir/seo-learning/startup-seo-part3

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *